4minute - Hate (MV)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
tjejgruppen 4minute har släppt en musikvideo till låten Hate. Vad tycker ni?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Ah, de 36 första sekunderna rös man till. Låten var bra, men jag tycker "I hate you"-delen förstörde väldigt mycket och det hade kunnat blivit så mycket bättre utan det.. men det mellan, när det var lugnt, var helt underbart.
Jag hade säkert tyckt om "I hate you"-delen om den tillhört någon annan låt.. men just kombinationen av det här var inte särskilt bra.
MVn var bra men inget speciellt som gör att jag vill titta på den en massa gånger.
Edit: Tittade på MVn en gång till och den känns ännu bättre nu! I like it alot 😊
"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
but in developing the capacity to enjoy less."
Jag gillar låten! 😃 Älskar ju 4minute med Crazy så kände mig tvungen att titta även på denna. Som vanligt älskar jag Hyuna, hon är verkligen min queen of Kpop.
#1 Kan hålla med dig om att refrängen med "i hate you"-delen kändes lite off till en början om man tänker på helheten i låten. Den passar egentligen inte alls in i låten.. men när man lyssnat ett par gånger så kan man faktiskt inte tänka sig låten utan just den där refrängen. 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
När jag var ute och promenerade så var "I hate you"-delen väldigt störande. Men sen när jag kom in och kunde se på MVn igen så tyckte jag mer om det. Jag tror att det beror på att jag tycker om det visuella vid den delen och därför kan bortse från att det känns helt malplacerat. Jag måste säga att jag har verkligen fastnat för hela musikvideon. Snyggt gjort.
Vem är hon som sjunger i början? Vilken underbar röst och så otroligt vacker.
Vilken av dom är Hyuna? 😞Hon är väl en sån där person man borde ha koll på. Jag gissar att hon är den andra personen, för jag tycker mig känna igen rösten och ansiktet - men jag har egentligen ingen aning.
"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
but in developing the capacity to enjoy less."
#3 Hon heter Gayoon och är 4minutes main vocalist! 😃
라키
Är inget super fan utav gruppen men denna låten gillade jag faktiskt! 👍