Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 457 ggr
AnnaMoonshadow
0

Warner Bros köper DramaFever

Enligt den här artikeln kommer Warner Bros köpa DramaFever. Köpet går troligtvis igenom under andra kvartalet i år. Vad tycker ni om det här?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

Jag läste det också och ser inget fel med det, varför inte liksom? Grundarna kommer ju få fortsätta med det de gjort hittills så jag ser inget negativt med att Warner Bros köper DramaFever. 🙂

Det enda jag har att kommentera var valet av ordet "penetrate" i artikeln. 😂

Vad tycker du?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

AnnaMoonshadow
0

Jag tror nog det kan vara bra 🙂 lite roligt om så stora västerländska företag får upp ögonen för den dramaskatt som finns i östasien

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
0

#2 Precis! 👍

Läste en del som blev helt hysteriska men jag tycker inte man ska bli upprörd såhär i förhand utan att det fått någon negativ effekt. Man får nog vänta och se hur det blir helt enkelt! 👍Tror inte det kommer ske några större förändringar som vi kommer märka av.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck