Minzy lämnar 2NE1
Det har länge viskats teorier rörande 2NE1, allt från att hela gruppen ska upplösas till att några av medlemmarna lämnar. Det har nu blivit officiellt, Minzy lämnar gruppen men också bolaget YG Entertainment. För många fans var nyheten som ett slag i magen medan andra inte kände sig särskilt förvånade.
Vad tycker du om att Minzy lämnar 2NE1 och YG?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag blev inte förvånad och inte direkt ledsen heller. Tycker YG har haft för mycket fokus på CL under den senaste tiden, resterande medlemmar från 2NE1 har verkligen hamnat i skymundan. 😐Samtliga förtjänar så mycket mer än att bara sitta och rulla tummarna medan CL kört solo.
Jag väntade mig faktiskt att hela gruppen skulle lägga ner..
Det ska ändå bli spännande att se vad Minzy har planerat att göra efter hon lämnat 2NE1, ska hon gå solo? fokusera på annat?🙂
Visst tycker jag det är tråkigt, 2NE1 har ju varit ett av mina favoritband men jag håller med dig #1 att det inte kändes så oväntat. Jag hade inte heller blivit överraskad om hela gruppen skulle upplösas egentligen. Blir ju intressant och se om de blir lika bra efter det här…
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
#2 Ja faktiskt!
Har hört mycket om det här samt läst diskussioner lite överallt, många anser faktiskt att gruppen bör lägga ner istället för fortsätta.