Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 928 ggr
Cireea
0

Hyunseung lämnar Beast

Jang Hyunseung har bestämt sig för att lämna gruppen BEAST för att istället fortsätta som soloartist. 

Läs mer på Soompi

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
0

Otroligt tråkiga nyheter.. 😭 Ändå inte helt oväntat med tanke på allt som varit runt Hyunseung nu på senaste men så sjukt tråkigt.

Snurrig
0

Jo, jag har läst mycket skit om honom efter allt som hänt, men har av någon anledning inte trott att det här skulle kunna hända på riktigt.. 😕

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
0

Jag ville inte tro att det här skulle hända, trodde knappt på det när jag läste artikeln men wow.. det hände! 😐

Cireea
0

Nu diskuteras det hejvilt om Hyunseung kommer lämna Cube eller stanna med tanke på att kontrakten går ut i höst för både honom och Beast-medlemmarna. 

Läs mer på Allkpop

Vill inflika med att jag känner mig lite orolig för Beast 😐Man kan inte låta bli att känna oro när kontrakten ska förnyas oavsett vilken grupp/artist det handlar om, kommer dom stanna eller dra vidare?

Cireea
0

"fans" och deras dubbelmoral.. 🤮Först ville sååå många att han skulle lämna gruppen för att han bara var "en börda" - nu tycker alla att han är en svikare och bla bla bla bla bla. 

http://www.allkpop.com/article/2016/04/b2st-fans-lash-out-at-hyunseung-following-news-of-his-leave