Sassy Go Go
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är det någon här inne som ser på Sassy Go Go? Det är en pågående Kdrama som består av totalt 12 episoder. Draman började sändas den 5:e oktober och avlutas den 10:e november.
Plot:
"Set at elite Sevit High School in Seoul, Sassy Go Go follows the lives of five students as they attempt to survive in a vicious academic environment that rewards the intelligent and wealthy and looks down on the less intellectually gifted.
Kang Yeon-doo is the leader of outcast street dance club Real King, a group of students who band together as a result of their low marks.
Kim Yeol is the vice president of Baek Ho, an elite club composed of the top 5 percent of the students. When the two clubs are merged and forced to create a chearleading squad, the two are forced to put their differences aside for the benefit of both their clubs."
*OBS! SPOILERS KAN FÖREKOMMA I TRÅDEN*
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag ser just nu på första avsnittet och jag tycker faktiskt att draman verkar lovande. Älskar just dramor som utspelar sig i skolmiljö så förhoppningsvis kommer jag fortsätta gilla denna! 😃
Wow, jag visste inte ens att Eunji gjort en ny drama. Älskar henne skådespeleri, framförallt i Reply 1997.😍
Ser ut som om det är en väldigt lättsam och underhållande drama och ska nog slå mig ned och titta på de episoder som finns ute.
Yes jag har följt den från dagen den släpptes gillar den väldigt mycket 🙂 Inte den bästa high school draman jag har sett men kan verkligen rekommendera den!
haha alltså jag bara älskar hur sjukt orättvis skolan är i de första avsnitten när det kommer till deras grupp där som inte får vara kvar. 😛 Jag vet inte hur pass mycket i serien speglar verkligheten i vissa skolor, någon annan som vet?
Gammal tråd men gud vad jag saknar den här serien. Den va fantastiskt bra ❤️
Medarbetare på Sydkorea iFokus
Åh ja! Älskade denna! 😍