Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etikett: musikvideos
LĂ€st 573 ggr
Snurrig
2016-07-01 08:16
0

VAV - No Doubt (MV)

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

VAV's nya musikvideo har precis kommit ut! Vad tycker ni? 🙂

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Snurrig
2016-07-01 08:18
0

Det kĂ€nns ofta som att nĂ„got saknas i deras lĂ„tar (och jag Ă€r inte ensam om att tycka sĂ„), men jag brukar tycka om lĂ„tarna Ă€ndĂ„. Var vĂ€l inte sĂ„ förtjust i den engelska texten hĂ€r, men man kan alltid ignorera det. 😃

Annars sĂ„ var lĂ„ten jĂ€ttebra enligt mig, och snygg musikvideo! 😊

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
2016-07-01 14:37
0

Gillade musikvideon men tyckte lĂ„ten i sig - precis som du uttrycker att du brukar kĂ€nna - saknade nĂ„got. Jag har suttit i flera minuter och försökt hitta vad det Ă€r som saknas men jag kan inte riktigt sĂ€tta fingret pĂ„ det. đŸ€”

NĂ€r lĂ„ten var slut kĂ€ndes den inte klar, jag ville ha mer av det dĂ€r nĂ„got som jag inte kan sĂ€tta fingret pĂ„ vad det Ă€r. Hatar sĂ„nt. đŸ˜‚
Men otroligt fin video! đŸ‘

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tessan01
2016-07-01 16:44
0

KÀnner precis som ni, att nÄgot fattades, att lÄten inte var klar. För mig kÀndes det som lÄten aldrig riktigt kom igÄng. Men lÄten Àr helt okej och musik videon superfin! ^^