Etiketterserierfilmer
Läst 1809 ggr
CayKantos
2016-07-07, 20:58

Uncontrollably Fond

Äntligen ute! Ngn annan som kollar? Här är ett litet summary kopierat från Viki

People change but can the heart adapt? Sin Joon Young (Kim Woo Bin) and No Eul (Suzy) were inseparable and very much in love in their younger days. But uncontrollable circumstances separated them and they went their separate ways. Joon Young is now a superstar actor and singer, while No Eul became a producer-director of documentaries. When their paths cross again years later, Joon Young discovers that No Eul is now a very different person than he remembered — materialistic and willing to do anything to get ahead. Is there any hope for Joon Young and No Eul to rekindle their past relationship? “Uncontrollably Fond” is a 2016 South Korean drama series directed by Park Hyun Suk.

Går även att kolla på DramaYou http://dramayou.com/uncontrollably-fond-episode-1-eng-sub/ :D

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Cireea
2016-07-07, 23:00

Älskar Woo Bin så denna serie är ett måste för mig. 🙂Jag avvaktar dock några episoder då jag hatar att sitta och vänta på nya. 😂

Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

CayKantos
2016-07-07, 23:16

Haha jag med, men eftersom jag redan v'ntar på två andra serier tänkte jag, why not, då har jag något att göra medan jag väntar på dom andra… Så nu väntar jag på 3 serier…..

Sett ep1 var lite skeptisk i början, men gillade snabbt hur det utvecklade sig. Bara en sak jag inte var så nöjd med, men hey, nothings perfect right? ;D  

Ep 2 är kommit ut men inte med eng sub än, subben är nog färdig i natt, brukar vara väldigt snabba på dramayou! :D

Instagram

CayKantos
2016-07-08, 00:55

Ooooch, eng sub på ep 2 är nu ute! Ska kollas direkt efter Lucky Romance 14… Om jag kan hålla mig vaken xD

Instagram

Cireea
2016-07-08, 01:19

#3 Haha jag visste väl att du tänkte hålla dig vaken! 😎
Dom är väldigt snabba på Dramayou märker jag, mycket snabbare än de flesta andra sidor.

Eyos Hamsteruppföding

CayKantos
2016-07-08, 02:02

Ja! Verkligen! :D Lätt sida att navigera på med ^^ Sen gillar jag att dom har en top drama om man nu är på jakt efter ngt nytt!

Nu börjar jag Uncontrollablt fond 2! Wish me luck 😂

Instagram

Cireea
2016-07-08, 02:06

#5 Good luck! 😃

Eyos Hamsteruppföding

CayKantos
2016-07-08, 03:15

Tja.. blev faktisk lite besviken på ep 2…

SPOILERS

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Dom fick inte utfört Woobin's utseende som gymnasieelev speciellt bra, jag var iaf inte övertygad :/ Samt var storyline lite förvirrande, den startar av i förtiden, plötsligt återkaller huvudpersonen ett minne hon har, detta minne blir alltså levande och kunde även stöta axlar med henne.. Jag trodde det var en annan person som bara liknade henne extremt mycket, fick pausa och kolla om lite vilket förstör stämningen..

Gillar dock idéen bakom, storyn är helt ok än så länge. Lite störd över hur Woobin gör en 180 grader turn sp snabbt och utan orsak, först är det bara intresse, men sen bara för att en olycka sker blir han helt obsessed med henne… 🤔

Well får vänta och se hur det utvecklar sig!

Instagram

lilssgu
2016-07-08, 03:24

Var ganska besviken på School 2013 (vet inte dock om det var pga Woobin) men det här låter ju intressant :) Blir min första drama med Suzy :D

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

CayKantos
2016-07-08, 03:34

#8 Tycker Woobin är duktig, men jag gillar honom mer när han inte är l förtiden och är gymnasieelev, han ser värken ut som en eller verkar till att helt ge känslan till det, tycker JAG :P

Men annars har han ett ansigte som säger så mycket! Han är duktig med sina ansigtsuttryck :3

Instagram

sweetgum
2016-07-08, 15:15

Ska se första episoderna nu! Kul att någon mer fått upp ögonen för den!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

CayKantos
2016-07-08, 16:24

Glädjer mig till att kunna prata om den då! :D

Instagram

Upp till toppen