Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 1151 ggr
Cireea
7/7/16, 10:55 PM

The Yellow Sea

The Yellow Sea (Hwanghae) är en sydkoreansk thrillerfilm från 2010. Filmen är regisserad och skriven av Na Hong-Jin. I huvudrollen ser vi Ha Jung-Woo.

Handling:
"Gu-nam är en desperat gambler som förlorat allt, inklusive sin familj. För att betala tillbaka sina skulder måste han utföra ett mord åt maffian. Planen verkar enkel men när det väl är dags går allt fel."


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
7/7/16, 10:57 PM
#1

Denna film visas för tillfället på SVT2. 🙂Men filmen går också att se på KissAsian om man känner sig sugen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

CayKantos
7/8/16, 2:03 AM
#2

Spännande! Känns som många stora film kommer ut just nu! Många som premiärer även utan flr Korea! :D

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

sweetgum
7/8/16, 5:40 PM
#3

Såg den med pappa. Enormt trist. De borde döpa om den till stabby stabby för det enda jag minns är folk som blev knivhuggna eller som knivhögg andra…

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Cireea
7/8/16, 6:07 PM
#4

#3 Åh vad tråkigt! 😕 Läste att den var väldigt långdragen men ändå en helt okej film från en annan tjej som såg den igår.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

sweetgum
7/8/16, 6:10 PM
#5

to each his own :p

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Tessan01
7/8/16, 7:39 PM
#6

Tror inte det är något för mig, är inte så speciellt intresserad av filmer med massa blod. Visst, jag kan se på dom men hellre något annat 😊 Eller så har dom få filmer med massa blod varit dom sämsta ur den kategorin? 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: