Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketterlänkarartiklarnyheterskvaller
Läst 457 ggr
Cireea
0

Sasaengs stör B.A.P

B.A.P's Daehyun har fått nog av Sasaengs som stör dem privat och har nu gått ut med ett meddelande på sin egen Twitter.

Daehyun skriver: “Please do not come looking for us at our dorm. We are alright, but you can cause harm to others. Please.”

Daehyun är inte den enda idolen som sagt ifrån offentligt, nyligen hade BIGBANG's T.O.P fått nog av kinesiska Sasaengs som ringde på hans dörr mitt i natten.

Länk till artikeln om B.A.P.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Snurrig
0

Jag förstår inte hur dom tänker. Vore intressant att läsa om "före detta" Sasaeng fans som har hållit på med sånt här, för att sedan sluta med det och hur dom tänkte och försvarade sina handlingar under den perioden som dom gjorde det, och en jämförelse med hur dom ser på saken i efterhand.

Hemskt iaf. Man kan ju tänka hur ofta sånt här händer, och hur illa det är när dom till och med måste be dom att sluta.. för dom är förmodligen ganska vana vid att det händer. 😐

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
0

#1 Håller helt med dig för jag kan faktiskt inte ens tänka mig varför man gör så som Sasaengs gör. 😐 Många gånger är dom dessutom en fara för allmänheten eller utsätter sig själv samt idolerna för faror. Helt sinnessjuk hur långt vissa människor kan gå..

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck