Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 1319 ggr
Cireea
10/24/16, 9:21 PM

Sweet Stranger and Me

Nu i slutet av oktober börjar en ny Kdrama på KBS2 som heter Sweet Stranger and Me (우리집에 사는 남자). Draman har totalt 16 episoder som kommer ut på måndagar och tisdagar. 

Handling (från AsianWiki):
"Hong Na-Ri works as a flight attendant. Her mother passed away 3 years ago and she doesn't have any other immediate family members. Hong Na-Ri returns to her hometown to visit her mother's grave during her death anniversary. There, she sees a young man at her mother's grave.
The man, Go Nan-Gil, introduces himself as her father. Before Hong Na-Ri's mother died, she married Go Nan-Gil. He now lives at her mother's house and runs the small dumpling restaurant that her mother ran."

**I rollerna:
**Park Soo-Ae - Hong Na-Ri
Kim Young-Kwang: Go Nan-Gil
Lee Soo-Hyuk: Kwon Duk-Bong
Jo Bo-Ah: Do Yeo-Joo


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
10/24/16, 10:53 PM
#1

Den här verkar faktiskt intressant, någon mer som kan tänka sig följa denna? 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
10/25/16, 6:25 PM
#2

#1 Åh, jag! Tack för tipset. 🌺

Kanske ser första avsnittet ikväll, om jag hinner.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
10/25/16, 10:24 PM
#3

#2 Hoppas du gillar den! 🤗 Ska kika på den imorgon, ikväll tänkte jag börja med W och se om jag fastnar för den. Har hört mycket gott om den!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
10/25/16, 11:42 PM
#4

Jag har sett "för många" seriösa och halvt ledsamma serier, att det här blir en bra omväxling. Jag såg första avsnittet tidigare ikväll och det var väldigt lättsamt och roligt. Längtar tills jag kan se fortsättningen, gillar det verkligen.

#3 W är ett bra val! 😉

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
10/25/16, 11:59 PM
#5

#4 Åh vad kul att höra! 👍 Hoppas jag känner samma sak, den verkar väldigt lovande åtminstone.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: