Sydkorea iFokus

Sydkorea

Etiketter: länkarartiklarnyheterskvaller
Läst 548 ggr
Cireea
0

Rain och Kim Tae Hee gifter sig

Den 17 januari laddade Rain upp ett foto av ett handskrivet brev där han tillkännager förlovningen mellan sig själv och Kim Tae Hee. Ni kan läsa brevet han skrivit nedan: 

“Hello, I hope everyone’s healthy this cold winter. This is Jung Ji Hoon. Already 16 years have passed since I debuted. The fans that were with me all that time have become beautiful women and mothers. Now I, as the oldest son in my household, also seek to become a great husband. [Kim Tae Hee] has always been there for me, unmoving, in sad times and in happy times, and she never fails to amaze me. Our trust and love for each other is as strong as ever, and we’ve decided to take the leap. As the current times are unstable, we will be as quiet and humble as possible with our wedding ceremony. As such, we apologize for not revealing details to the public. Thank you again to everyone for sending me so much love over 16 years. I will continue to move forward with my career, both as a singer and actor, with responsibility and modesty. She is the best present to me.”

Rain och Kim Tae Hee har varit tillsammans i fyra år. Det har rapporterats om att paret ska gifta sig den 19 februari. Det har dock inte bekräftats. 

Källa

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

lilssgu
0

Är glada för dem! Ännu en noona-dongsaeng relationship 🙂

Medarbetare på Sydkorea iFokus Lyssnar på musik

Cireea
0

Verkligen roligt för dom! 🙂
Gillar hans handskrivna brev också.

Nu vet jag inte mognadsnivån på hans fans riktigt men jag hoppas att folk inte blir upprörda över det. 😐Jag vet ju hur vissa fans blir..

lilssgu
0

Då Eli avslöjade att han gifte sig lämnade ju många av hans fans honom. Förstår ej folk 😡

edit: Sen så var det något med hans nya sångs lyrics. TaeHee är en pun på stor lycka/present/gåva och hennes namn (det är dock inte riktigt eftersom hennes namn då skulle borda vara Daehee… har jag listat ut xD) och det är just vad hans sång heter ❤️

Cireea
0

#3 Ja just det! 😐 Tycker det är så hemskt att "fans" inte förstår att idolerna måste få ha ett privatliv också, dom måste ju också få dejta, gifta sig och skaffa familj om det är det dom vill.

Cireea
0

Oj! Här kommer bilder från bröllopet! 😍
Så fina! ❤️

http://www.koreaboo.com/news/kim-tae-hee-and-rain-release-images-from-their-wedding/

lilssgu
0

#5 De ser och passar så bra ut tillsammans ❤️

Cireea
0

#6 Verkligen! 🙂
Är väldigt glad för deras skull.