Annons:
Etiketterserierfilmer
Läst 1013 ggr
Cireea
10/17/15, 2:00 PM

She Was Pretty

She Was Pretty är en pågående drama som går på tisdagar och torsdagar. Man kan se draman på både Viki och myasiantv. Ni kommer få se skådespelare så som Hwang Jung-Eum, Park Seo-Joon, Koh Joon-Hee och Choi Si-Won. Draman består av totalt 16 episoder. 

Handling enligt AsianWiki:

"When Ji Sung-Joon was young, he was ugly. As he grew up, he began to have an attractive appearance. When Kim Hye-Jin was young, she was pretty. As she grew up, she became ugly. Ji Sung-Joon tries to find his first love."

Länk till alla episoders resuméer


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
11/18/15, 11:53 AM
#1

Måste putta upp den här så jag kommer ihåg att börja titta på den, känns som att det här är en drama man "bör ha sett" - eller något.

Har ingen här inne sett den? Är den värd att se på?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Sara-Kpop]
11/23/15, 9:37 PM
#2

Jag har sett hela och jag tkr den helt klart är värd att se🙂

Cireea
11/23/15, 9:38 PM
#3

#2 Vi är ganska lika gällande serier, finns det något negativt att säga om serien?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Sara-Kpop]
11/23/15, 9:43 PM
#4

Nä inget som jag kommer på nu gillar skådespelarna och handlingen. Var väl ngt avsnitt som var lite segt men men. Den kan väl få 6,5/10 jag är dock väldigt snål med mina betyg men det är bara för jag har sett vissa som jag verkligen ÄLSKAR ex Healer😍

Cireea
11/23/15, 9:44 PM
#5

Okej, då låter det som något jag ska se på 🙂 Det jag avskyr är när serien är alldeles för seg. Visst, någon episod hit och dit spelar ingen roll, men när 14 av 16 episoder innehåller 40 minuters  dravel.. då blir jag less.😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Sara-Kpop]
11/23/15, 9:58 PM
#6

Ja fyy sådana orkar jag inte ens se klart på ex Orange Marmalade haha 😂Jag tkr 1 avsnitt är fullt tillräckligt det ska ju ändå vara en bra handling hela vägen. Jag vill nästan aldrig se serier som är så där 50-100 avsnitt för där känns det som det kan vara mååååånga avsnitt som är sega. :/

Annons:
Cireea
11/23/15, 10:01 PM
#7

Oja, jag klarar inte av så många episoder för då drar man oftast ut på handlingen så fruktansvärt mycket..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: