fantasy serier tips
Hellu.
Har ni några tips på rena fantasyserier? Eller serier som innehåller fantasy och/eller paranormal element? Älskar nämligen det, men har bara hittat med små saker, t.ex att det är spöken i Masters Sun.
"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
but in developing the capacity to enjoy less."
Hittade denna på AsianWiki : http://asianwiki.com/Category:Fantasy_TV-Dramas
Om du scrollar förbi Top 10 listan så finns det en lista i bokstavsordning under.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag tycker det har varit svårt att hitta fantasy serier genom att söka, så åter igen: Är det någon som har något tips är det bara att säga till!
Jag har ett tips och det är Goblin! Fast alla här inne har nog hört talas om eller sett den redan. 😉
My Love From Another Star? 😃 Han är ju en alien..
Annars finns det en kommande serie som heter Kingdom, den ska tydligen handla om zombies. Dock inte förrän 2018…
The Girl Who Sees Smells , Gu Family Book, The Legend eller Nine Time Travels kanske är något annars? Nämnde även Legend of the Blue Sea för dig i en annan tråd och den kan vara värd att kolla upp.
Och så har vi ju Blood också, har du sett den?
#3 My Love From Another Star har jag sett, eventuellt att jag inte såg klart den, tyckte det blev långdraget/tråkigt. Gu Family Book har jag planerat att se faktiskt.
Blood har jag sett, iaf delvis. Tror jag blev uttråkad och slutade titta..
Tack för tipsen!
#4 Det är jättesvårt att hitta bra filmer och serier i kategorin. 😐 Allra helst om man söker efter varulvar, magi, trollkarlar osv.
Nine Time Travel har jag hört en del bra om. Sen finns ju den nya draman Manhole som rör vid samma ämne, tidsresor.
Manhole.. vilket namn. 😃
Tänker bara fel när jag hör det.
Känns lite hopplöst, ja.. men någon gång kommer det säkert något bra. Tänker inte ge upp hoppet!
#6 haha ja.. kanske inte världens smartaste översättning 😂
Nej precis, ge inte upp hoppet!
En dag smäller det till och då kommer något riktigt bra. 😊 Men några serier där kanske kan hjälpa till att "stilla ditt behov" åtminstone delvis.